reklama

Oprava

Po víkende som sa znovu dostala na mejl a prečítala si príspevky do diskusie k môjmu článku "Po čom ženy túžia". Hoci som týchto pár riadkov pripojila aj k diskusii, vzhľadom k tomu, že článok je z piatku, žiada sa mi vyjadriť sa aj touto formou. :-) A teda: ďakujem všetkým za príspevky do diskusie. Nebolo to myslené úplne a celkom vážne tie uvedené príklady, niektoré skôr ironicky (ja si tiež nekupujem sukňu na jedno použitie...), a teda rozumiem tomu, že na niekoho mohli pôsobiť plytko a iritujúco. Chcela som ním (článkom) len povedať, že po čom ženy, oprava, ja ako žena :-), túžim, nie je vysoký, modrooký, nefajčiar, abstinent, s výškou 195,32 centimetra, vyštudovaný enviromentálny pracovník s odborom ochrana salamandier škvrnitých, s jednou sestrou staršou presne o tri roky a narodený v znamení kozorožca. Jediné, po čom túžim je splnený bod č.7. Takže len toľko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Katarína Obuchová

Katarína Obuchová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už od narodenia a ešte stále milá, mladá a perspektívna osoba :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu