reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Obuchová

Katarína Obuchová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už od narodenia a ešte stále milá, mladá a perspektívna osoba :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Oprava

Katarína Obuchová

Oprava

Po víkende som sa znovu dostala na mejl a prečítala si príspevky do diskusie k môjmu článku "Po čom ženy túžia". Hoci som týchto pár riadkov pripojila aj k diskusii, vzhľadom k tomu, že článok je z piatku, žiada sa mi vyjadriť sa aj touto formou. :-) A teda: ďakujem všetkým za príspevky do diskusie. Nebolo to myslené úplne a celkom vážne tie uvedené príklady, niektoré skôr ironicky (ja si tiež nekupujem sukňu na jedno použitie...), a teda rozumiem tomu, že na niekoho mohli pôsobiť plytko a iritujúco. Chcela som ním (článkom) len povedať, že po čom ženy, oprava, ja ako žena :-), túžim, nie je vysoký, modrooký, nefajčiar, abstinent, s výškou 195,32 centimetra, vyštudovaný enviromentálny pracovník s odborom ochrana salamandier škvrnitých, s jednou sestrou staršou presne o tri roky a narodený v znamení kozorožca. Jediné, po čom túžim je splnený bod č.7. Takže len toľko.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Príbehy obyčajného šialenstva

Katarína Obuchová

Príbehy obyčajného šialenstva

Som presvedčená, že každý má to svoje. Obyčajné šialenstvo.

  • 6. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
(nielen) V Číne jedia (nielen) psov

Katarína Obuchová

(nielen) V Číne jedia (nielen) psov

Volám sa Katarína. A som vegetariánka.

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Diablov advokát či anjel milosrdenstva?

Katarína Obuchová

Diablov advokát či anjel milosrdenstva?

Trocha filozofie hneď z rána: dobro či zlo? Čo je prapodstatou, pralátkou? Ktoré bolo prvé? Ktoré vždy prevalcuje?

  • 4. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Čakanie na Godota

Katarína Obuchová

Čakanie na Godota

Tak som sa rozhodla. Veď taký múdry človek, akým Platón, podľa mňa, nepochybne bol, musel mať pravdu. Určite pre každého človeka na tomto svete existuje jeho jediná správna a kompatibilná polovica. Teda aj pre mňa.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu