reklama

Ja, moje druhé ja a Irena

Ďakujem BFG za inšpiráciu. Že som začala rozmýšľať. Kto som?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Som čerstvou absolventkou VŠ, mám práve po štátniciach a akosi sa neviem zmieriť s mojou novou identitou pracujúcej ženy. Stále sa ešte vnímam ako večne rozlietanú a všade sa angažujúcu študentku, ktorej jediným problémom bolo, ako strávi letné prázdniny. A akosi zabúdam (určite nie neschvál), že slovo "letné prázdniny" musím zo svojho slovníka vypustiť. Navždy (?)Som veľkou milovníčkou zelenej farby: zeleného čaju, dokážem ho vypiť na kvantá hektolitrov každý deň. Zelenej v prírode, aj na štátnice som sa chodievala učiť von, sadla som si na zelený koberec a konečne som sa mohla na učenie sústrediť (bronzová , ba priam až čokoládová, farba mojej pokožky nikoho nenechala na pochybách, že učenie bolo, v mojom prípade, naozaj dôkladne). Zelenej v obliekaní, občas si musím dávať pozor, aby ma ochrancovia životného prostredia nepovažovali za chránený živočíšny druh skokanku zelenú. Potom ma naháňajú po meste a s dobrým úmyslom ma chcú prinavrátiť do prírody.Som veľkou malou sestrou mojej malej veľkej sestry. Na nej si vždy uvedomujem, že ten čas fakt letí. Šmárja, veď moja sestrička už chodí na vysokú! Bóže, a to koľko rokov mám už potom ja?!Som majiteľkou kučeravých vlasov. V detstve som sa za ne veľmi hanbila, lebo ich objem bol naozaj neprimeraný k môjmu 8 - ročnému telíčku. Asi je zbytočné vysvetľovať, prečo bola mojou obľúbenou filmovou hrdinkou Saxana, žieňa s veľkými vlasmi a ešte väčšou čarodejníckou mocou.Som fanatická pasívna športovkyňa. Potrebujem poznať pravidlá, nejaké pikošky zo zákulisia a fešného reprezentanta toho - ktorého športu a mením sa na "klasického chlapa", ktorý nerozpráva, nepočuje, nedýcha, keď sa jeho tím rúti na bránku.Toto všetko a oveľa viac som ja. Mozaika. Každý farebný kúsok v nej ma vytvára. Bez neho by som to nebola ja.

Katarína Obuchová

Katarína Obuchová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už od narodenia a ešte stále milá, mladá a perspektívna osoba :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu